Fieke Wegdam

Project: De hamburger

De hamburger, iedereen kent het. Elke hamburger heeft zijn eigen producten welke allen op hun afzonderlijke manier geproduceerd zijn. Iedereen claimt dat zijn of haar burger de beste is, maar wat verstaan we onder ‘de beste’? Waar baseren mensen zich op als ze aangeven wat ’het beste’ is, als men niet eens weet waar de producten vandaan komen? Door alle voedselschandalen hebben mensen geen idee meer wat ze in huis halen. Mensen zijn zich niet meer bewust van wat ze eten. De zoektocht naar bewustwording via de ’ideale’ hamburger, bestaat deze of zit er meer achter?

Thesis: Biologische voeding

De mens gaat steeds bewuster leven, ook al is het stap voor stap. Wat is de beweegreden achter deze langzame groei van de biologische leefstijl? Welke factoren bepalen deze groei en zijn deze factoren allemaal zwart op wit of speelt er meer mee dan alleen letters en cijfers? Naar voren is gekomen dat zeker niet alleen letters en cijfers verantwoordelijk zijn voor deze groei. Mensen weten steeds beter te kiezen, worden bewuster van wat ze (willen) eten en de mens wil zich zelfvoldaan voelen. Het gevoel voor eigenwaarde wordt steeds belangrijker.

Bachelor Graphic Design

Full Time

Part Time

Phone:

+31 6 20 054 468

Mail:

fieke_wegdam@hotmail.com

Internship:

G2K

Web:

http://www.fiekewegdam.com